سلام
بعد از مدتها خواستم چند خط بنویسم ، این روزا خیلی دلتنگم اکثر بچه ها نیستن
حمید
علی
و ....
رفتن حمید بیشتر از همه اذیتم میکنه ، وقتی بود خیالم از بابت همه چی راحت بود ، یک بود که مدریت میکرد از همه بیشتر منو وقتی ناراحت بودم و عصبی الان نیست ، مشکلات شخصی و دلمشغولی های خودم یه طرف کارای هیئت و گروه جهادی یه طرف خیلی دعا کنید برام خیلی
یاعلی
ما را در سایت جان یارالی (وبلاگ شخصی امین رزمگیری) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191